Newsticker
Najnowszy bezpłatny Raport PITD: „50 sposobów jak zatrzymać kierowcę w firmie i doprowadzić do jej rozwoju” jest już dostępny.Poznajcie Mistrzów ESG w Logistyce 2023!project44 liderem Magic QuadrantKonferencja Tomorrow Logistics już 20 czerwca!Polietylenowe palety EURO L1 i L3 – trwałe i antypoślizgoweBiałorusini opanowali kazachski transportSzlaban dla rosyjskich ciężarówek w Polsce i … vice versaUTA Edenred oferuje obsługę opłat drogowych w SerbiiInauguracja VIII edycji Akcji Profesjonalni KierowcyKoniec stanu zagrożenia epidemicznego a podatkiKluczowe czynniki wpływające na ceny europalet w NiemczechNowa wersja Ogólnych Polskich Warunków SpedycjiRekordowo wysokie stawki za brak OC w 2024 r.FIATA o bezpiecznej obsłudze i transporcie towarów niebezpiecznychPrzyszłość pod znakiem automatyzacjiCEVA Logistics powiększy swoją flotę pojazdów elektrycznychPierwszy kwartał z rekordową podażą w historii rynku magazynowegoWmurowano kamień węgielny pod City Point TargówekGITD kontynuuje kontrole przewoźników ze wschodnim kapitałemCzy przewoźnik nie może przenosić odpowiedzialności za czas pracy kierowców na osobę trzecią?Projekt przepisów o delegowaniu kierowców w transporcie drogowym – przyjęty przez Rząd RPOsiem krajów UE przeciwko Euro7Targi MODERNLOG startują za kilka dni – poznaj programKoniec stanu zagrożenia epidemicznego a podatkiMaersk cumuje w nowym budynku Prologis we WrocławiuZakaz wyprzedzania się ciężarówek na „eskach”Czy jesteśmy gotowi na wprowadzenie pojazdów autonomicznych?Niezgodne z dwustronnymi umowami kary dla polskich przewoźników na UkrainieIII edycja konkursu People Innovation. Szukamy najlepszych praktyk w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.Stanowisko polskich pracodawców transportu drogowego w sprawie przewozów wykonywanych przez nieunijnych przewoźnikówWykorzystanie sztucznej inteligencji w intralogistyceeCMR – Elektroniczny list przewozowy: jak usprawnić operacje flotowe dzięki integracji z telematyką?Zarejestruj swój znak towarowy na koszt Komisji Europejskiejzielonej przyszłości logistyki w terminalu DB Schenker w ToruniuDlaczego prawie 70 proc. kierowców zamierza porzucić swoją pracę?Od 1 sierpnia 2024 r. – naczepy tylko z certyfikatem emisyjnościSustainable Reality Survey 2023 badanie o zrównoważonym rozwojuPrzyczepy i naczepy coraz częściej z osobną telematykąBarometr EFL: Rośnie optymizm przewoźników drogowychAutostrada A1 – po 18 latach budowy – gotowaRozwój zorientowany na klienta i biznesie SaaS napędza sukces Firmy MantisWyrokom zapadłym w jednoosobowym składzie grozi nieważnośćSEGRO już po raz czwarty w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”Dziewięć frachtowców B777-200LR wzmocni flotę DHL ExpressLogistyka mięsa i kontenery na kółkach – logistyczna symbiozaStawki frachtowe zbliżają się do dnaNie trzeba zezwoleń na transport z Ukrainy przez PolskęLogistyka 4.0 oczami praktyków – konferencja Smart WarehouseRemedium na permanentną niepewnośćPremiera: Volvo Trucks testuje pojazdy ciężarowe zasilane wodorem na drogach publicznych

INNE WIADOMOŚCI LOGISTYCZNE