Opakowania produkowane przez Smurfit Kappa z serii eFlower umożliwiają klientom czerpanie korzyści ze wzrostu popytu na kwiaty w e-commerce. Konfigurowalne portfolio obejmuje dziewięć zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych, przeznaczonych do wysyłki bukietów i roślin doniczkowych.
Opakowania z efektem WOW
Jednym z wyróżniających się opakowań eFlower jest WOW Bloom Box. To pudełko na kwiaty wywołujące pozytywne wrażenia na etapie otrzymania i odpakowywania przesyłki. Zapewnia efekt WOW i wpływa pozytywnie na wizerunek marki. Stanowi idealne rozwiązanie dla e-commerce w aspekcie wysyłania kwiatowych prezentów.
Letterboxable z kolei to, jak sama nazwa wskazuje, płaskie opakowanie na kwiaty, mieszczące się w skrzynce na listy. Opakowania te, jak i cała gama rozwiązań eFlower umożliwia szybką dostawę zamówienia. Optymalizacja w tym zakresie jest ważnym procesem w każdym sklepie online.
Jeszcze innym rozwiązaniem jest eFlower Gift Pack. Korzysta z niego przedsiębiorstwo Horticultural z Rzymu. Zajmuje się miejskim ogrodnictwem, które w czasie lockdownu rozwinęło kanał e-commerce do sprzedaży swoich kwiatów oraz roślin. Firma chce mieć pewność, że nawet najbardziej delikatne produkty zostaną dostarczone do klientów w idealnym stanie.
„Zauważyliśmy, że rośliny często docierały do swojego miejsca przeznaczenia uszkodzone, przewrócone, z wysypaną ziemią. Smurfit Kappa znalazła właściwe rozwiązanie na te problemy i zaprojektowała opakowanie, które najlepiej odpowiada naszym potrzebom. Nasze opakowanie przeznaczone dla e-commerce jest uniwersalne i przede wszystkim funkcjonalne. Chroni nasze rośliny podczas transportu. Gwarantuje dostawę bez przykrych niespodzianek” wyjaśnia Marine Schneider, właścicielka Horticultural.
Produkty e-commerce wymagają możliwie najszerszej gamy rozwiązań w zakresie opakowań
Smurfit Kappa ma już podobne doświadczenia. Współpracowała między innymi z brytyjską siecią supermarketów Waitrose. Kooperacja polegała na zaprojektowaniu linii pakujących dla specjalistycznych sklepów internetowych Waitrose oferujących kwiaty, wina i produkty dla zwierząt domowych. Tożsamość marki Waitrose, postrzeganej jako premium, została z powodzeniem odzwierciedlona w nowych, zrównoważonych opakowaniach od Smurfit Kappa. Zdecydowaliśmy się na ich wdrożenie na rynek przed szczytem największej sprzedaży – Walentynkami i Dniem Matki.
„Kwiaty nie są już zarezerwowane tylko na specjalne okazje, wydarzenia czy święta. Coraz częściej stają się miłym akcentem w codziennym życiu. Nasza nowa gama opakowań dla kwiatów oferuje naprawdę przyciągające uwagę, innowacyjne i zrównoważone rozwiązania, które z łatwością można dostosować do indywidualnych potrzeb klientów” – mówi Arco Berkenbosch, Vice President of Innovation and Development w Smurfit Kappa.
Propozycje znajdujące się w nowym portfolio eFlower zapewniają nie tylko maksymalną ochronę dla kwiatów i roślin. Gwarantują wspaniałe wrażenia dla odbiorcy podczas otrzymania i rozpakowywania kwiatowej przesyłki.
Dzięki naszym projektom i spostrzeżeniom poprawiliśmy łańcuchy dostaw, rentowność oraz wyniki w zakresie zrównoważonego rozwoju w wielu firmach na całym świecie. Jeśli chcesz zwiększyć wydajność w swoim przedsiębiorstwie, zwróć się do firmy opakowaniowej, która zapewnia wyniki dla ponad 64 000 klientów.