Gazetalogistyka.pl to internetowy portal informacyjny w Polsce w którym możesz publikować swoje artykuły. Miesięcznie dostarczamy ponad 800 artykułów ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z logistyką, transportem i magazynowaniem. GazetaLogistyka.pl jest polskojęzyczną wersją niemieckojęzycznego agregatora wiadomości logistycznych z DACH o nazwie LogistikNachrichten.de. Każdemu oferujemy możliwość publikowania własnych artykułów. GazetaLogistyka.pl aktywnie promuje dziennikarstwo w Polsce. U nas każdy może być dziennikarzem. Surowy wygląd portalu ma technologiczne wytłumaczenie.  Jest w czołówce w obszarze SEO, jeśli chodzi o słowa kluczowe dotyczące logistyki. Nasze artykuły, dzięki optymalizacji SEO, lądują na pierwszej stronie w Google i zostają tam.

Logistics Publishing Ltd. koordynowane z Cork w Irlandii jest redaktorem GazetaLogistyka.pl . Współpracujący z GazetaLogistyka.pl  autorzy i dziennikarze to obywatele Polski oraz krajów niemieckojęzycznych DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Do grupy należą także Portale LogistikNachrichten.de oraz PalettenReport.de.

W GazetaLogistyka.pl wierzymy w równe szanse i wolność wypowiedzi dla każdego. Słowo prawdy, odpowiedzialność za publikację i niezależność są głównymi wartościami naszej platformy. Jesteśmy internetowym portalem z wysoką i rzetelną jakością dziennikarską. GazetaLogistyka.pl jest dżwignią nowoczesnego podejścia do biznesu XXI wieku. Dziś, głównie liczą się informacje, zamieszczone w świecie cyfrowym. Buduj z nami swoją markę strategicznie i świadomie na obu płaszczyznach, w świecie realnym i tym online. To GazetaLogistka.pl pozwoli Ci zaistnieć na pierwszej stronie Googla. Naszym wiodącym celem jest stworzenie najlepszego portalu internetowego branży logistycznej w Polsce. To tu, w jednym miejscu znajdziesz wszystkie aktualne wiadomości ze świata logistyki. GazetaLogistyka.pl to także portal dla niezależnych dziennikarzy których marzeniem jest zaistnieć w internecie. Twoje opublikowane w GazetaLogistyka.pl success stories i case studies pokażą, że jesteś wiarygodnym, transparentnym i uczciwym partnerem biznesowym. To właśnie przez internet szuka Cię Twój przyszły kontrahent.  Wejdz z nim w dialog poprzez wartościowe treści jakie masz możliwość publikowania przez nasz portal. Razem z GazetaLogistyka.pl stwórz środowisko na miarę potrzeb Generacji XXI wieku. Czas spojrzeć prawdzie w oczy, przejść transformacje komunikacji i spojrzeć w kierunku internetu. Z nami jest to możliwe!

W czasach medialnej rewolucji tradycyjne gazety logistyczne mają trudności z przetrwaniem. Wersje papierowe ustępują miejsca gazetom internetowym. Świadomie postanowiliśmy nie sprzedawać reklam, aby skoncentrować się na wartościowych treściach. Artykuły pisane są przez naszych zleceniodawców. Klient nabywa prawa wydawnicze, za co otrzymuje nasze technologiczne wsparcie w zakresie SEO w branży logistycznej. Ty piszesz, my optymalizujemy i publikujemy.

Poproś o bezpłatną konsultację z nami. Porozmawiamy o Twojej strategii, misji, wizji i celach SEO. Wspólnie sprawdzimy, czy Twoje informacje, które chcesz publikować na naszym portalu spełniają wszystkie kryteria. Pamiętaj, że najlepszymi pisarzem jesteś właśnie Ty. Nikt nie zagwarantuje tak rzetelnej informacji o Twojej firmie jak Ty sam. Jeśli nie potrafisz lub nie chcesz pisać, możesz zapytać bezpośrednio naszych dziennikarzy. To im opowiesz o swoich sukcesach i nowinkach branżowych, a oni opiszą je według naszej recepty SEO. Prosimy kontaktować się z nami za pomocą formularza lub telefonicznie. Czekamy na Ciebie!

Artykuły publikowane są na pierwszej stronie portalu według hierarchii: sweet spot lub sekcja A, sekcja B i sekcja C. Sweet Spot to sama góra. Sekcja A ma widoczność z góry, sekcja B jest widoczna jako średnia, a sekcja C jest na dole strony. Następnie zgodnie zasadą  NewsFlow, artykuł można znaleźć w dowolnym momencie za pomocą wyszukiwarki na stronie i kategorii branż. Przy czym NewsFlow oznacza, że artykuły są aktualizowane zgodnie z datą publikacji, jak w kolejce. Do każdego artykułu prosimy o dołączenie obrazka w odpowiedniej rozdzielczości.

Platforma oferuje również samodzielne publikacje. Klient otrzymuje dostęp i szkolenie. Ta opcja jest szczególnie łatwa i wygodna dla częstych użytkowników.

Pierwszy kontakt: Porozmawiaj z nami, jeśli chciałbyś wcześniej wypróbować swoje umiejętności. O Twoich celach możemy porozmawiać przez telefon, LinkedIn lub e-mail, dlaczego chcesz być z nami. Proszę zrozumieć, że nie możemy publikować automatycznie na podstawie wiadomości e-mail. GazetaLogistyka.pl nie jest platformą komunikatów prasowych. Stawiamy na dziennikarstwo wysokiej jakości, niezależnie od tego, czy jest tworzone przez klienta, czy przez redaktora. Skorzystaj z formularza Publikuj i wpisz swoje żądanie TEST w polu.

Jako portal wiadomości logistycznych jesteśmy zoptymalizowani na tysiące fraz logistycznych. Przemawiają za tym trzy główne powody: platforma bez irytujących reklam; bardzo dynamiczny wzrost odsłon i praktycznie każdy artykuł trafia na pierwszą stronę w Google tuż po publikacji. Licznik odsłon portalu jest publiczny, gdzie pokazywany jest dostęp dzienny, miesięczny i roczny. Sami czytelnicy mogą łatwo wyszukiwać frazy z artykułów w Google. Te frazy ze słowami kluczowymi są niepodważalnym dowodem naszej wysokiej pozycji na Google, jeśli chodzi o SEO dla logistycznych słów kluczowych.

Pierwszy kontakt: porozmawiaj z nami i przedstaw nam swój plan słów kluczowych i jak często chcesz publikować. Tutaj wypełnij formularz. Przydałby się jeden lub dwa przykładowe artykuły, abyśmy mogli sprawdzić jakość treści. Ta informacja jest ważna dla przygotowania oferty. Dane możemy otrzymać drogą mailową, dzięki czemu możemy następnie wyjaśnić i skoordynować współpracę telefonicznie lub za pomocą wideokonferencji. Dziennikarstwo wysokiej jakości wymaga osobistego kontaktu i nie jest produktem masowym, który można kupić w sklepie internetowym.

Drugi kontakt: Jeśli przedstawiliśmy Ci opcje podczas rozmowy telefonicznej lub wideokonferencji, możesz oczywiście przesłać nam swoje zamówienie za pomocą naszego formularza internetowego. Link do zamówienia otrzymasz od nas podczas rozmowy lub mailem.

Najmniejszy pakiet zawiera pięć publikacji. Jeśli chcesz więcej, możesz również zarezerwować bez ograniczeń. Współpraca rozpoczyna się, gdy wspólnie omawiamy plan słów kluczowych. Powiesz nam, dla których słów kluczowych chcesz umieścić swoją treść na stronie 1 w Google. Droga do sukcesu składa się z trzech kroków: 1. Stwórz plan słów kluczowych, 2. Zdobywaj słowa kluczowe poprzez publikacje, 3. Zabezpiecz słowa kluczowe poprzez kolejne publikacje, aby nie ślizgać się w rankingach. W GazetaLogistyka.pl wydawcy odnoszą podwójne zwycięstwo: zasięg i słowa kluczowe. Oczywiście nasi klienci mogą publikować bez słów kluczowych. Decyzja należy do klienta.