Logistyka żywności tworzy miejsca pracy dla kierowcy ciężarówek

Kierowcy cieżarówek

Kierowcy cieżarówek

W centrum uwagi branży logistyka żywności znajdują się kierowcy ciężarówek. Tysiące miejsc pracy dla kierowcy ciężarówek pozostają nie obsadzone. Niemieckie stowarzyszenia od lat sygnalizują brak kierowców. Gestem uznania dla pracy kierowcy ciężarówek jest kampania „Hamburg dziękuje”. Dzisiaj nadeszły informacje z renomowanej Hamburg Logistics Initiative.

23 września 2021 r. w centrum uwagi znaleźli się kierowcy ciężarówek. Pomimo braku kierowców, towary mogą być jednak dostarczane do Hamburga i stamtąd też codziennie odbierane. Bohaterami są kierowcy ciężarówek. Wiele firm i stowarzyszeń z branży logistycznej chciałoby docenić kierowców ciężarówek. W ramach piątej kampanii „Hamburg dziękuje” zostało rozdanych łącznie 5000 kajzerek (Franzbrötchen). Kajzerki „należą” do branży logistyka żywności. Każdy, kto otrzyma kajzerkę, otrzyma również tabliczkę z napisem Bohater Logistyki.

Kierowcy ciężarówek to sprawna logistyka żywności

Bez stanowiska pracy kierowcy ciężarówek dostawy dla naszego społeczeństwa byłyby zagrożone. Kierowcy nie tylko przewożą towar dla naszych codziennych potrzeb. Nasi kierowcy ciężarówek przewożą również towary wrażliwe, takie jak szczepionki przeciw COVID. Praca kierowcy ciężarówki jest społecznie istotna. Pandemia Coronawirusa wyraźnie stawia zawodową grupę kierowców w centrum uwagi. Logistyka żywności jest niezwykle ważna w przypadku klęsk żywiołowych. Dostarcza pomoc humanitarną. Nasi kierowcy ciężarówek pomagali również na terenach dotkniętych powodzią. Profesor doktor Peer Witten, szef Hamburg Logistics Initiative, znalazł pozytywne słowa o kierowcy ciężarówek.

Dlatego kajzerki zostały rozdane kierowcom jako skromne podziękowanie za ich niestrudzony wysiłek. Wiele firm zaopatruje również kierowców bezpośrednio w swojej bazie. Kierowcy ciężarówek otrzymują również kartkę z podziękowaniami. Publikowanie selfie przez kierowców ciężarówek odbywa się pod hashtagami #LogistikHeld lub #LogistikHeldin (Bohater-ka Logistyki) na Facebooku lub Instagramie. Z pewnością ta kampania jest dobrą reklamą miejsc pracy dla kierowcy ciężarówek.

Celem tych działań jest nadanie twarzy bohaterom logistyki i oddanie hołdu pracy kierowcy ciężarówek. Dodatkowo ma to przyciągnąć młodych ludzi, których mimo ogromnej potrzeby od lat brakuje. Tak, brak kierowców to trwający problem. Kampania ma również na celu uświadomienie opinii publicznej o tym jak ważna jest praca kierowcy. W szczególności ważne jest poświęcenie większej uwagi kierowcom ciężarówek na drogach. Logistyka żywności cierpi na problemy z optymalizacja. Rozwiązaniem jest zatrudnianie kierowcy ciężarówki jako opcji dla poszukujących pracy w transporcie i logistyce. Pyszne kajzerki z pewnością nie zaszkodzą.

scroll to top